midsommarafton

Jag är på jobbet igen. På midsommarafton konstigt nog. Idag har två personer frågat varför jag inte "håller fri" som det heter på danska.
Igår berättade jag ju om brevet jag fick från CSN. Jag räknade med att jag idag skulle få brevet jag har gått och väntat på sen i måndags - Det faktiska beslutet (så jag kan skicka det till skolan så jag kan få mitt visum). Men när jag ringer hem för att se om det kommit slog det mig att det kommer ju ingen post idag. Det är ju midsommarafton. Jag kan berätta för alla intresserade att jag såg tre andra människor som var på väg någonstans när jag gick till jobbet i morse. Det regnade. Jag ska gå och prata med chefen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0