Helgen som varit

Nu har jag börjat läsa om Harry Potter böckerna inför den sista boken som kommer ut den 21e juli. Schysst läge, det är bara 26 dagar kvar till jag kan stå där med Harry Potter and the Deathly Hallows i min hand. Det ska bli hur bra som helst. Äntligen ha den där boken i bokhyllan och inte behöva vänta i två år på att få resten av historien. Jag förstår inte folk som tycker det är synd att det bara är en bok till. Det är ju bara schysst att ha hela serien på en gång. Jag ser inget intressant i att vänta på avslutningen. Som Robert Jordans World of Time. Jag har läst den serien sen jag var typ 14. Sedan dess har det kommit ut tre nya böcker i serien och den är fortfarande inte klar. Dessutom har författaren drabbas av en obotlig sjukdom.

Midsommar var inte dumt. Det var jättetrevligt i Fleninge en massa vänner och en massa alkohol. Jag tror jag drack rätt mycket för jag kommer inte ihåg mycket efter jag öppnade Champagnen. Men jag var inte bakis alls. Tänk så bra det kan gå när man inte blandar. Nu ska jag avsluta helgen med en mojito och Harry Potter and the Philosopher's Stone. Jag ska till och med krossa is i matberedaren.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Just det Anna, det är viktigt med krossad is i mojiton, och att myntan faktiskt smakar nåt.

2007-06-24 @ 18:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0