Vuxenpoäng



image3


Idag har jag varit väldigt vuxen och väldigt svensk på samma gång. Jag lyckades få med mig Lucas till IKEA där jag köpte en byrå som heter Aspelund, Jag köpte även diverse andra prylar inklusive två burkar lingonsylt och lite marabou. Gott i magen. Sen åkte vi hem och nästan helt själv satte jag ihop min byrå som nu också har blivit TV-bord. Fint tycker vi allihopa. Vi fick hjälp av Lucas kusin Meggie som kom hit på besök. Nu nar vi nyss sett klart Predator med Arnold Schwarzenegger. Den var väl rätt kul men inte så bra.

Lucas jobbar förtfarande på Harry Potterboken och läser högt för mig ibland. Pappa du (och ni andra som läser) kan väl säga till när du läst klart boken så kan jag berätta vad jag tyckte.

Kommentarer
Postat av: Pappa A

"Pappa du (och ni andra som läser) kan väl säga till när du läst klart boken så kan jag berätta vad jag tyckte."
har inte ens börjat... dom tog slut innan jag hann köpa... lär visst komma nya om ett par veckor...

2007-07-30 @ 08:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0