Harry Potter and the Deathly Hallows

Imorgon kommer den nya harry potter boken ut. Schysst läge. Jag tänker stänga in mig och läsa hela dagen. Inte för att det är så stor skillnad mot de senaste dagarna. Lucas har varit ledig så vi har suttit hemma och han har jobbat på datorn och jag har läst i mina böcker. Igår var jag rätt bakis så jag låg mest i sängen. Jag har försökt övertala honom att köra mig till Ikea så jag kan köpa en byrå men jag har inte lyckats än. Vi åker nog nästa fredag istället. Jag tog med mig för många prylar. Jag hade glömt att jag lämnat en massa saker här.

Jag önskar det vore imorgon idag. Men snart är den här. Dagen vi väntat på i sex år. Den sjunde harry potter boken och slutet på sagan vi fastnade för för så många år sen. Jag önskar jag hade något planerat för ikväll så jag kunde ha något att distrahera mig. Lucas jobbar tyvärr.

Jag tror att jag kommer att läsa klart den till söndag 1400. Så fram till dess kommer jag att försöka hålla mina ögon stängda för spoilers. Inte så kul alls att veta vad som händer. Det blir fint.

Angående saken att harrys scar skulle vara en horcrux - jag har läst om böckerna och det känns inte helt otroligt att det är så. Jag hoppas att det inte är så, men det skulle förklara en hel del. Att Voldemort och Harry båda var i Nagini kvällen hon attackerade Mr Weasley t. ex. Nej, förlåt. Jag ska sluta prata om harry potter.

Kommentarer
Postat av: Pappa A

Jag planerar också att läsa HP i morgon...
159 kr på Maxi... helt OK!
Fast jag åker inte dit i natt, väntar tills i morgon!

2007-07-20 @ 19:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0