Saker att köpa

Idag är det fredag igen. En hel vecka till har gått i slappandets tecken och jag ska minsann ta tag i mig själv idag. Har stora planer på att möblera om i lägenheten så att jag får plats med ett bord och en stol som ska bli min nya arbetsplats. Måste bara köpa både stol och bord för att projektet ska lyckas som det ska. Jag funderar också på att köpa en julklapp till mig själv men vet inte riktigt vad det skulle vara. Funderar på att satsa på ett par skor. Skoshoppa
är alltid kul. Jag ska också köpa:

  • Julklapp till Richard (Lucas systers man)
  • Julklapp till Lucas
  • Nya klänningar inför sommaren
  • Shorts!
  • Bekväma-att-gå-i-sandaler
  • Något litet till min kompis Angkie
Och en massa andra saker jag inte har råd med. Sak nog kolla budgeten igen och se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0