Saker att se på bio

Jag bara köper en massa saker hela tiden. Idag köpte jag en biljett till en Ryan Adams konsert. Det blir nog bra. Jag köpte en sittplats så jag slipper stå upp men den var inte helt bra placerad. Men troligtvis var väl det för att de bra platserna var redan köpta. Det blir bra. Lucas ville inte gå så jag får gå ensam. Men det gör inget för mig. Jag brukar till exempel oftast gå på bio själv. Jag såg Lucky Miles häromdagen. Det är en Australiensisk film om tre män som kommer till australien olagligt och försöker gömma sig från myndigheterna i öknen. De har knappt något vatten och har ingen koll på var de är eller vart de ska gå. Som ni kanske förstår är det inte en helt ideal situation att befinna sig i. Det hela löser sig i slutet. En tjej som satt brevdvid mig började snyfta mot slutet. Jag tyckte inte den var gråtvärdig men annars var den bra. 

I torsdags såg vi The Simpsons Movie. Den var bra. Den var mycket snyggare filmad än serien så bara för det är den värd att se på bio. Eller hyra på dvd om man bor i sverige och och det är dyrt att gå på bio. 

På tal om biotips så sade lucas att den nya komedin Knocked Up skulle vara rätt bra. Det är den med hon från Grey's Anatomy. Den ska jag nog gå och se nästa vecka eller så. Ska bara hitta en bio som visar den. Bion vi har i Newtown visar bara "finfilm".  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0