Ryan Adams

Jag var och lyssnade på Ryan Adams i torsdags. Det var rätt kul. Särskilt första halvan var bra men sen började han sväva ut och köra tio minuter långa gitarrsolo på varenda låt. Det hade säkert varit mer intressant om jag hade kunnat se honom men av någon anledning ville han inte ha igång lampor. Han kanske hade migrän eller ville spara lite energi men publiken var inte helt glad. De skrek i varje paus "Ryan, turn on the lights". Jag kan inte säga att jag inte höll med men tydligen blev Ryan lite irriterad för han gick av från scenen efter en halvtimme eller så. Sen kom han tillbaka igen men det var då gitarrsolona blev lite för långa.


Idag borde jag göra en massa saker jag har planerat att göra ett bra tag. Men känner inte helt för att skriva rapport om min framtida karriär. Men måste lämna in på måndag så jag får ta tag i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0