Ryan Adams

Nu har jag inte skrivit på två hela dagar. Det är för att jag har varit rätt upptagen med diverse saker. Min dator blev lagad i tisdags. Så nu funkar den fint. Men i tisdagskväll var vi inne i stan och hängde på ett burleskt ställe. Det var Liz från PNG som hemsk gärna ville gå på en show som hette Dr Sketchy. Vi visste inte ritkigt vad det var men det visade sig att vi skulle rita av två modeller. Det var som kroki fast modellerna var inte nakna. Det var hur kul som helst.

Sen igår var vi och såg en jättedålig film som heter Black Sheep. Den är från Nya Zealand och om den kommer till Sverige ska ni inte gå och se den på bio. Men sen hade Lucas köpt köttfärs så vi lagade hamburgare och en massa köttbullar och det var jättegott. Lucas gjorde hemgjord aioli som var riktigt mums.

Ikväll är det dags att se Ryan Adams. Det ska bli fint. Jag måste bara kolla när det börjar så jag inte kommer fel. Jag får väl ta med mig kameran och ta kort om jag kan.

Kommentarer
Postat av: Y

Om jag förstår dig rätt är du i Australien.. om du
förstår mig rätt blir jag grymt avundsjuk! ;) Grymt! :D

2007-08-23 @ 01:24:59
URL: http://yjustlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0