Kass kamera

Min kamera har slutat funka. Grattis Anna, Jag försökte ladda upp bilder igen på min dator. men den vill inte. Jag tänkte att det kanske var Vista som var kasst men det fungerade inte på den gamla datorn heller.

På tal om nya saker så fick Lucas en ny telefon idag. Jag är avundsjuk. Jag vill också ha en ericsson walkmantelefon. Jag ska köpa en ny till jul ungefär. Då tror jag att priserna har gått ned lite. Det blir nog bra.

Idag är det trosdag så efter dagens lektion är jag ledig i hela tre dagar. Jag ska ta tag i mitt skolarbete och göra färdigt en rapprort eller två. Nu har jag ju min egen dator så behöver inte slåss med Lucas om en. Men han har upptäckt att man kan spela Age of Empires på min dator med mycket bättre resultat än på den gamla så det kan hända att han kommer att vilja göra det. Det gör inte mig så mycket egentligen. Jag brukar gilla ursäkter att inte göra riktigt skolarbete.

Ikväll är jag inte den enda svensken i området. José Gonzales ska spela inte så långt härifrån. Jag hade inte tänkt gå men det hade varit lite kul att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0