Idag åt jag en banan och lite yoghurt

Nu har jag tröttnat på att äta frukt till frukost. Det är riktigt synd för nu har jag inga fler idéer om vad man kan äta till frukost. Jag fortsätter nog med frukten ett tag till men vi får se sen vad som händer. Jag som var så nöjd med det. Jag tror att problemet är att jag har blivit dålig på att förbereda dagen innan. Så nu måste jag gå upp och skära annanas och andra frukter direkt när jag vaknar. Inte alls spännande.

Jag har inte gjort så mycket nu i helgen, bara stannat hemma och gjort skolarbete och spelat dataspel. Igår var det fint väder och jag skulle gått ut lite mer. Jag gick och mötte Lucas på stationen men annars var jag inne hela dagen.

På torsdag åker jag till Brisbane och det ser jag fram emot mycket. Det ska bli kul att träffa min holländska kompis. Det ska också bli kul att träffa alla andra brisbanebor förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0