Dell Inspiron(TM) 1520 Notebook

image13
Jag köpte en dator idag. En röd Dell Inspiron(TM) 1520 Notebook. Den kostade $1700, ca 9800kr. Så nu måste jag bara vänta på att den ska bli klar och komma hit. Sen kan jag göra mina läxor på min egna dator. Om jag ska vara ärlig var det nog den röda förgen som vann mig. Jag hade säkert kunnat fixat allt det andra på andra datorer, men det är inte alla som är Ruby Red. Jag är mycket nöjd. Nu ska jag lyssna på P3, klockan är strax efter halv nio svensk tid och de spelar kass musik.

Igår efter skolan hängde jag med de coola kidsen och drack en drink, eller tre. Schysst läge. Idag skulle jag göra en massa skolarbete som jag inte måste vara klar med på flera veckor. Men jag gjorde en massa andra saker istället, som att laga fyllda pannkakor till lunch. Nu när Lucas gått till jobbet kan jag sluta titta på tv och göra vettiga saker istället. Jag ska göra en tidspalnering där jag ska skriva in alla prov och andra uppgifter vi fått i skolan. De är bra i förväg här så de har gett oss datum och allt redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0