Dator sönder

Min dator är faktiskt sönder på riktigt. Dell skickar hit en fixare imorgon som ska laga den. Grattia anna. Datorn paj första veckan. Det konstiga är att jag inte märkt att det var något fel på den förrän nu. Lucas tror att det är laddaren det är fel på och att den har klarat sig hitintills på batteriet. Jag tycker det verkar konstigt för jag har haft sladden i och då har den funkat men när sladden inte varit så har den varnat för lågt batteri. Fast nu startar den inte alls. Gah.

Ikväll jobbar lucas så jag måste laga mat till bara mig själv. Det gillar jag inte alls så ska äta mackor och yoghurt. Jag köpte "Double Brie" idag. Jag vet inte riktigt vad som är skillnaden mellan brie och dubbel brie men den senare är kanske godare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0