Blablabla

För en timme sen tyckte jag det var en smart idé att laga paj till lunch. Nu är jag hungrig och det är över en timme kvar innan jag kan äta färdiglagad paj så jag har kommit på att det var en inte helt lysande idé.
Jag var ju tvungen att laga till pumpan och potatisen innan jag lägger i den i pajformen så det är det jag väntar på nu. Fint. Jag ska göra en macka med salami att äta medan jag väntar.

Igår kväll och i morse såg vi Die Hard 4, Den kan ses på Stage6 om man är intresserad. Man måste söka fram den men jag är lite osäker på hur man får fram den ritkiga filmen. Man får testa sig fram.


Senare:


Värd att vänta på.

Men pajdegen i bottnen var inte klar. Ugnen fungerar inte underifrån. Förövrigt fanns inte Die Hard kvar på Stage6. Men det finns andra filmer där som funkar. Kolla läget på Tv-links.co.uk de har hela filmer och tv-serier. Jag kollar Heroes just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0