CSN och middag

Som vanligt sitter jag på jobbet och läser bloggar. Jag sitter också och kollar hur stor min CSN skuld har blivit. Det var inte roligt alls att titta på det. Tror att jag redan nu ska börja lägga undan en hundra lapp eller två i veckan för att kunna betala tillbaka hela skiten. Jag räknade ut hur mycket de vill att jag ska betala tillbaka per år. Det var mycket.

Ikväll ska vi har några vänner över på middag. Det ser vi fram emot. Jag ska laga mat, men jag vill inte stressa hem från jobbet så det blir nog snarare stressigt i köket. Förövrigt har jag börjat gå hem från jobbet. Det tycker jag är bra. Hoppas att det håller i sig. Men det gör det nog. Problemet är bara att fötterna blir så svettiga. Det är lite sunkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0