Plugghästen Anna

Jag springer runt och försöker fixa jobb, går på diverse anställningsintervjuer, kollar jobbannonser på nätet och undviker att gå runt till bokaffärer fast jag helst hade velat jobba i en sådan. Istället ansöker jag om administrativa jobb på deltid.

Och så har jag förmodligen fixat praktik som online journalist. Ska bara emaila och säga att jag är på. Hoppas de ville ha mig med.

Och så fixar jag massa med skolan. Mina bra betyg från förra terminen har sporrat mig till tro att jag är värsta smarta typen. Jag har idag, dag två, anmält mig som frivillig att göra en "examination" två gånger för vi var en för lite i gruppen. Tönt Anna. Jag vet inte egentligen hur jag ska hinna med allt som jag får för mig att göra men det ska nog gå fint.

Nu ska jag läsa kurslitt inför imorgon, dag tre. Exciting.


Jag lovar att jag snart ska ladda upp fler bilder från Sverigeresan. Och skriva alla roliga inlägg som jag planerade medan jag var där, men var för slapp för att faktiskt skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0