imorgon drar det igång igen.

Imorgon är det dags att dra till skolan och träffa en massa folk. Det är orienteringsvecka denna vecka och jag är mer eller mindre helt upptagen resten av veckan. Det ska bli hur schysst som helst.


Hoppas att dessa tre åren som jag har framför mig blir bra tre år. Är lite spänd för det är svårt att veta så här när det är för sent att dra sig ut om man gjort rätt val eller inte. Har fortfarande inte helt koll på vad jag egentlgien vill få ut av den här kursen utöver att få öva mig i att skriva professionellt. Jag hoppas att jag under året kommer på en plan att följa. Tror nog att jag gör en del valbara kurser i journalistik så att jag har det i ryggen. Vi får se. Men det verkar bli jättebra faktiskt. Har varit hur nördig som helst idag och läst om alla ämnen jag ska ha, och redan gjort upp ett schema för när jag har inlämningar och sånt. De skrev allt sånt på nätet! Det verkar som om jag har noll tentor så det betyder nog att jag kan komma hem till midsommar! spännande.

Annars funderar jag på att åka hem till jul också. Hade varit trevligt med riktig jul för en gång skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0