Att åka till Sverige - en serie i typ sju delar

Del I - Saker att längta till:
  • Äta räkmackor med mamma och en box vitvin
  • Krama pappa
  • Smågnabbas med Sara
  • Äta middag hos farmor
  • Se mormor och morfars nya lägenhet och hjälpa till att fixa med saker
  • Äntligen hemma-festen
  • Titta på pappas nya hus och på cykel utforska Oppmanna med omgivningar
  • Gå utanför Kastrups flygplats och lukta på hemma (fast det egentligen är danmark, och det egentligen luktar parkering)
  • Träffa vänner som jag inte sett på länge
  • Laga kvällsmat till min familj och sedan förklara hur man lagar aktuell maträtt fast ingen egentligen lyssnar
  • och en massa andra saker som jag kommer att lista följande sex torsdagar

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh nu blev jag sugen på en fet räk macka finns inget godare ju...

2008-04-24 @ 15:08:37
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0