Din ansökan har kommit in till CSN

Yes!

Hur bra som helst. Dessutom frågade jag om jag kunde skicka beslutet från CSN och inte behöva betala förrän jag fått pengar. De sade att jag kunde betala ca 3000kr och betala resten sen. Fint att vara CSN student!

Men nu har jag lite problem för om jag ansöker om nytt studentvisum nu så går mitt gamla ut och då kan jag inte jobba. Oops. Kanske borde jag jobba i december och ta ledigt i januari. Det kunde ju vara lite smart.

Just nu sitter jag och väntar på att Nadia ska komma hit. Hon skulle landa vid sjutiden och borde nog komma snart.

Idag kommer också Lucas hem vilket jag ser fram emot rätt mycket. Dessutom får jag min nya mobil också! En fin dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0