Sol och vår

Det är 32 grader i Sydney idag. Jag sitter hemma och kollar på tv. Jag är lite lat. Tror att jag ska dra mig ut snart dock. Vill ju inte missa en av de första varma vårdagarna. Jag glömmer lätt bort hur varmt det blir här när det är lite kyligare.

Det känns alltid som om det aldrig kommer att vara på något annat sätt. Men idag, andra vårveckan har vi 32 grader och klar himmel.

Jag har det bra annars. Jag har träffat en massa folk de senaste veckorna och har som vanligt varit väldigt upptagen med skolan. Det har varit lite upp och ner. Men nu så tror jag nog att det är mest upp.

Ska gå och sätta mig i en park med Catcher in the Rye (J.D. Salinger). Jag ska försöka skriva något mer någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0