ok det blev tre böcker ändå

Jag gick och köpte tre böcker i alla fall. Fastän jag inte fick.

Det blev:

Slaughterhouse-five av Kurt Vonnegut
Doctor Zhivago av Boris Pasternak
Love in the Time of Cholera av Gabriel Garcia Marquez

Fint det där. Men det var second hand så det kostade mig inte mer än 100kr.

Håret blev också mycket snyggt, och jag passade på när jag ändå var i Newtown och gick och bytte ut min ring till en stav. Jag kan numera applicera lypsyl utan att behöva byta sida för ringen. Blev mycket förvånad (hade glömt bort att ringen inte var där) när det inte stannade till mitt i läppen. Kommer säkert att vakna imorgon bitti och tro att ringen blivit avklippt mitt i natten. Det känns rätt skumt redan när jag är vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0