Nog är hon glasögonorm i några månader

Nu har jag gått och hämtat mina nya glasögon som jag pratat en massa om. Nedan finner ni bild. Tyvärr så är det faktiskt inte samma färg som jag har på mina bågar på bilden, för hemsidan vägrade ladda den med min färg. Typiskt. Men mina bågar är bruna och inte svart/gröna. Fast jag skulle ju förstås frågat om de hade bågarna i andra fäger att beställa, för jag undrar om jag inte tycker att de på bilden hade varit ännu snyggare.


Ikväll är jag förövrigt supertrött och måste nog snart gå och lägga mig fastän att det är rätt tidigt (klockan är nio här).

En timmes läsning sen nanna kudden.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill se glasögonen på!

2009-09-29 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0