Glasögon

Jag fixade glasögon igår. Eller ja, jag gick på undersökning och sen valde ett par bågar. Det var inte så kul alls egentligen, för jag kände mig rätt stressad av optikern och hade nog helst velat spendera några timmar att välja istället för två, tre minuter. Men är ändå säker på att jag gjorde ett bra val fastän att det inte tog så lång tid. Jag har försökt hitta en bild på dem, men jag glömde notera vad modellen kallades och nu så hittar jag inget par som ser ut som dem jag tog.

Men ni kan kolla in märket. Prodesign Denmark. Jag får helt enkelt ta en bild på mig själv med dem på sen när jag gått och hämtat dem nästa vecka någongång.

Skulle säja att de kostade skjortan också, men det är ju inte helt sant. De kostade betydligt mer än en skjorta.

Och sen gick jag och köpte en bok också. Men den var billig, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0