Kanske är jag kär i dig, Jens

Ojojoj så spännande min helg var. I fredags fick jag äntligen hem tre vänner på middag och lagade flygande jacob. Uppskattat, men bananen mottogs med skepsis av Oksana.

Sen på lördagen gick jag och Lin på konsert med Jens Lekman, i någons trädgård. Det var hur fint som helst. Det var bara 45 personer som svarade först på ett email som fick komma (och ta med sig en kompis). Jag var en av dem 45!

Lin tog några fina kort som ni kan kolla på hennes blogg. Det är min hand och falafelrulle som syns på ett av dem.


Nu i eftermiddag har jag suttit på min bakgård och skrivit en massa. Tyvärr så blir jag attackerad av en massa mygg och jag tror att det är läge att dra inåt. Men det börjar bli varmt igen och det gillar vi.

Kommentarer
Postat av: EMELIE

COOOOOLE!!!!

2009-10-23 @ 15:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0