http://anneharvest.blogspot.com/

Ja... Då är det väl dags att öppna upp den nya bloggen för allmän beskådan. Den är både mer öppen och mer privat, men det förstår ni nog snart.

Jag måste dock varna känsliga läsare (släkten I guess) att jag inte kommer att censurera den engelska på samma sätt som den här. Jag kommer att skriva om allt möjligt, men egentligen mindre om min vardag.

Än så länge så är det mest korta utdrag av diverse skrivprojekt och sådant.

Fast nu när jag tänker på det så känns det kanske inte helt lämpligt om hela tjocka släkten läser den bloggen... Den är inte helt farmor- & farfarvänlig om man säger så.


Update:

Ok, nu är jag redo. Om ni hälsar på mig där och vill kommentera så får ni hemskt gärna göra det på engelska.

anneharvest.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0