Tisdag och lite mer

Igår så var det inget jobb för min del utan heldag på universitetet. Efter skolan gick jag till mitt UTS Writers' Society möte och blev vald till Vice-President. Tjosan.

Sen så fick jag gå och hem och intervjua nya flatmate-kandidater. Drew flyttar motvilligt tillbaka till Irland och vi behövde fylla hans rum. Vi träffade en nio-tio stycken killar som var intresserade av att flytta in. Gabriel, en av dem som redan bor här, tyckte det var smidigt att bjuda några av kandidaterna på öl. Det tyckte inte vi andra. De stannade alldeles förlänge. Alla förutom en, han hade vi inget emot om han hängde ett tag. Det är också han som ska flytta in.

Sen köpte vi pizza och drack ännu mer öl. Jag ska inte dricka något resten av veckan tror jag.

Fast på söndag ska vi fira/sörja att Drew lämnar oss med en peruviansk grillafton. Det blir nog skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0