Onsdag

Och idag ösregnar det igen. Hösten har börjat med dåligt väder.

Kommentarer
Postat av: Malena

Grattis till förtroendeuppdraget! O regnet, tja... det är ju bra för hud o torra ögon... funkar det med linserna igen, förresten? Det verkar som om du inte har långtråkigt i ditt liv, precis... inte denna helgen i alla fall... vad skönt! Hoppas du är lite rädd om dej mellan varven också! Jag ska strax vara snäll mot mej själv o hoppa i säng. Ceasar har redan slocknat på skrivbordet, men inte på tangentbordet denna gången, för jag har byggt ett tangentbordsskydd av en dubbelvikt broschyr! Han hälsar spinnande o önskar att han nån gång igen får lov att lägga sej på "Escape"! Kraaaam!

2009-03-11 @ 23:12:59
Postat av: Anna

Ja Caesar är en söt en. Jag försöker ta det lugnt, men det blir inte så ofta. Ikväll ska jag ringa Sverige och sen sova tidigt. Tror jag.

2009-03-12 @ 01:54:07
URL: http://option.blogg.se/
Postat av: EMELIE

Just nu ar vi pa russell island och har stralande solsken! har dock ingen tackning pa mobben, annars hade jag tankt ringa. vi far mat serverad, skon sang, latar oss och har det bra! hors snart, och ses snart. pusss

2009-03-14 @ 05:59:40
Postat av: Anna

EMELIE din blogg funkar inte!

2009-03-18 @ 01:23:27
URL: http://option.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0