BBQ igår kväll

Jag är seg idag. Igår hade vi grillafton, eller BBQ som man säger, hemma i huset. Det blev lite senare än jag hade tänkt. Och jag fick vänta typ 15 min på bussen imorse. Jag var tio min sen och chefen var redan här när jag kom, så kan inte låtsas att jag var här till halv  nio. Hmmm.

Ikväll måste jag tyvärr skriva en recension/analys av Efter Bröllopet. Det går förhoppningsvis rätt så smärtfritt.

BBQn var trevlig. En massa folk och en massa öl. Vi åt peruvianskt kött, svensk janssons och grekisk sallad. Fint.

Kul var också att vi var en grupp med en massa olika nationaliteter. Nio räknade vi till.

1 Australienare
1 Svensk
1 Irländsk
1 Tysk
1 Nya Zealändare
1 Peruvian
1 Colombian
2 Engelsmän
2 Danskar

Och vår panda Po som är från Indonesien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0