Veckan som varit

Veckan har varit rätt ok. Inte gjort så mycket. Jobbat, jobbat och sovit en hel del. Och läst förstås. Idag, för att undvika sängliggandes hela dagen ska jag strax göra en lista på saker att göra idag. Det blir nog bra. Ska ta i itu med diverse saker och jobba på några projekt som jag har tänkt på ett tag. Man kan ju inte ligga i sängen och dega två dagar i rad.

Igår vaknade jag med ett rött och svullet öga, orsak okänd, och spenderade några timmar med sveda, tårar och oro. Sen gick jag till apoteket och köpte droppar och bestämde att är det inte bättre imorgon får jag gå till ögonsjukhuset eller en optiker.

Det känns mycket bättre idag, men jag har ännu inte tagit en titt i spegeln. Jo, betydligt bättre idag, Läkarbesök icke nödvändigt. Skönt.

Saker att göra idag:

  • Städa rummet
  • Möblera om lite
  • Leta efter mina linser som jag förmodligen glömt i London
  • Tvätta
  • Handla lite mat
  • Researcha folkmusikopera
  • Skissa på story till Patriks folkmusikopera projekt
  • Skissa på story till min första roman
 

Kommentarer
Postat av: Lin

folkmusikopera projekt! Hur kul låter inte det? Hur går det med skissandet? Och roman, kan man få ett signat ex när den kommer ut kanske?

Kram kram

2009-07-23 @ 01:48:17
URL: http://smp.se/blogg/aussiebloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0