London

Här är jag i London och segar. Vädret är fantastiskt och idag åkte vi till Camden Market som var helt enorm. Jag köpte mig en snygg ring, en ganska ful men practisk liten plånbok och funderade starkt på att köpa mig en stor axelremsväska att ha till min dator, men gick tillslut eftersom om jag hade funderat så länge skulle jag nog inte köpa den. Men fin hade den varit.

Nu sitter vi hemma hos Ola och slappar innan vi ska iväg igen och träffa en kompis till Kyle. Tror vi. Vi väntar på svar.

Det är varmt och svettigt, men jag klagar inte för det är nog bättre än regn.

Kommentarer
Postat av: olsson

tycker det e really nice att du e here!

2009-07-05 @ 03:07:49
URL: http://option.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0