html och migrän

Jag har ett bra jobb. Jag jobbar en del med html och är helt självlärd. Html är ju inte så svårt när man väl kommer igång, men det händer ibland att jag stöter på problem som google inte kan hjälpa mig med. Så jag sa till min chef att jag hade hittat en endagskurs i html som jag tyckte verkade vettig. Han hivade fram sitt kreditkort och idag så åkte jag iväg och fick lära mig mer om hur det hela funkar.

Det negaiva med kursen var att jag redan visste det mesta som vi gick igenom, men kände ändå att det var inte så dumt. Snappade upp en del vettiga saker och fick en bok med massa info och sånt som jag kan gå igenom mer noggrant på egen hand. Dessutom fick jag två biobiljetter!

Tyvärr så kände jag en migränattack på gång under lunchen, och satt och plågades genom resten av eftermiddag med ökande smärtor. På bussen hem kunde jag bara tänkta på mina piller, som jag genast slängde i mig när jag kom hem. En timme senare så kände jag mig som en människa igen. Tack vare mina migräntabletter så blev inte hela min fredagkväll förstörd.

Nu ska jag försöka hitta något att titta på på datorn eftersom det senaste avsnittet av True Blood inte funkade alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0