saker man kommer ihåg

Vi satt på mitt rum och pratade om scouterna. Han sade att de hade bytat ut "visa vördnad för Gud" mot "visa vördnad för din gud". Jag frågade vem hans gud var. Han svarade "du är min gud Anna".

Några år senare fick jag ett sms från samma person. "Jag saknar dig. Puss". Det behöll jag länge.

Vi stod i ett kök och drack vin. Hon tittade på mig och sade "jag gillar allt som är vackert". Jag rodnade nog.

Vi var i rummet han bodde gratis i. Det var nog en sensommardag och allt var nytt. Han sade "I never thought I would feel this way again". Och "you make me want to be creative again". Vi låg i timmar och stirrade in i varandras ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0