en morgon i trötthet

Nej, det blev inte mycket sömn i natt. Att man inte kan säga nej till kaffe. Egentligen har jag en lös regel att jag inte dricker kaffe efter tolv. Inte särskilt svenskt av mig alls. Så igår när jag drack en stor kaffe igår vid två, visste jag redan att det var dömt att misslyckas. Jag stängde av datorn vid ett ungefär i natt. Och då var jag inte ens särskilt sömnig.

Det var veckor sen jag ens drack svart te. Ikväll kommer jag att sova gott. Imorgon ska jag städa hela rummet så att det inte syns att jag har spindlar i taket. Jag tycker att spindlar är jätteläskiga, men det är inte så farligt när de sitter still och ser ut som långbens. Men har en känsla av att Emelie kommer att tycka annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0