Om man var miljonär.

Jag fick pengar igår. Det känns skönt. Nu behöver jag inte oroa mig för pengar på rätt länge. Tills de tar slut alltså. Vilket förhoppningsvis blir i juli eller så. Är jag snål och sånt så kan jag nog spara lite.

Igår fick jag inbjudan till Farmor och Farfars guldbröllop. Det hade jag gärna gått på, så nu sitter jag och funderar på om man ska åka hem nästa jul. Det blir kanske så, men då missar jag sommaren i Sverige. Och det är ju tråkigt det med.

Vi får se. Om det går bra med pengasparandet kanske man kan köra två gånger på ett år. Spex!

Om jag vann en massa pengar på lotto, alternativt skrev en best seller och fick en massa miljoner skulle jag göra ungefär såhär,

Betala min CSN-skuld
Betala delar (eller om möjligt hela) av systerns och andra familjemedlemmars CSN-skuld
Flyga Sara till Sydney
Köpa ett litet hus i Newtown
Åka till New York

Så det så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Hoppas du blir miljonär snart! Saknar dig, och Emeni. Men jag tycker om att vårt rum ser ut som jag lämnade det när jag kommer dit.. ;)Ge varandra en puss från mig!

2009-01-29 @ 21:37:08
Postat av: Anonym

Det var Sara som skrev det alltså, om ni inte kunde gissa det..

2009-01-29 @ 21:37:51
Postat av: Anna

Jodå det kunde jag räkna ut.



Vårt (mitt) rum är jättestökigt.

2009-01-29 @ 23:20:56
URL: http://option.blogg.se/
Postat av: Anonym

och nu kommer du inte ens hem till sommaren:(

2010-01-13 @ 12:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0