sunshine beach

Detta inlägget ville inte publiceras, så det kommer nu, nån dag för sent.



Nu är vi på i ett ställe som heter Sunshine Beach, och det är väl vad det är här. Strand och solsken. Både i Sydney och Brisbane var vädret lite halvkasst (riktigt kasst i Sydney), men sen vi kom hit har det varit sol och över 30 grader varmt. Finfint tycker vi.

Idag ska vi till Underwater World i Mooloolaba och titta på hajar och sånt. Sen ska vi till Kilkivan där Erika är för tillfället och lämna av Emelie för vi pallar inte med henne mer.

Skämt åsido, Emelie lämnar mig nu och kommer inte ner till Sydney igen förrän i början av April. Det känns trist, men det ska också bli skönt att få min säng för mig själv och sånt. Särskilt som jag börjar plugget på tisdag. Spännande.

Jag lovar det kommer bilder senare i helgen, eller nästa vecka. Det blev inte så många på sunshine beach, för när jag gick dit i morse med min kamera var batteriet slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0