det är gött att leva idag

Det varit lite tyst på bloggen i veckan. Min dator på jobbet har varit paj i dagarna tre och det har varit super trist. Men men, chefen sade idag att han skulle beställa nya datorer. Fint. Men det var lite mitt fel tror jag, så lite dåligt samvete har jag.

De senaste veckorna och livet varit riktigt bra vid mig. Vädret har varit superfint, emelie är här och sånt. Just nu sitter jag i soffan på uteplatsen och dricker bubbel. Det är ungefär 27-28 grader ute och det blåser en behaglig bris. Finfint.

Imorgon ska vi njuta av Sydney. Tänkte ta färjan till manly och senare på kvällen dricka cocktails i snygga klänningar. Det blir bra.

Nu ska jag dricka mer bubbel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni aktar väl er för elden??

känns väldigt otäckt...

2009-02-09 @ 20:03:56
Postat av: Anna

Jadå, vi är rätt långt från elden. Men det är jobbigt för dem som har påverkats. Hoppas det slutar brinna i Victoria snart.

2009-02-10 @ 07:11:15
URL: http://option.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0