kallt inne, varmt ute

Ute är det varmt nog att kunna gå i tshirt och kofta. Det har regnat idag, men nu är det klart och sydney tar förhoppningsvis vara på den sista timmen innan det blir mörkt. Det tar inte lång tid från det att solen börjar gå ner till dess att det är mörkt som en svensk november natt. Snart hoppas jag att det vänder på riktigt och man kan skita i att sätta på elementet varje natt.

Just det. Det är varmt nog att kunna gå i bara kofta utomhus, men så fort jag kom innan för dörren började jag frysa igen. Typiskt. Nu väntar jag på att elementet ska värma upp mig lite, innan jag drar mig till köket och lagar flygande jacob.

Onyttigt, gott och förhoppningsvis värmande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0