jag gick och såg en opera

Jag flyttade igår. Visserligen flyttade jag bara en trappa ner, till ett lite större rum i samma hus. Det blev väldigt fint. Det är förstås inte helt upppackat än, men det löser sig nog.

Idag har jag skrivit, läst och städat. Inte en dålig dag alls.

Nu tänker jag dricka en kopp te och läsa ännu mer, fastän jag borde skriva. Men det ska jag göra imorgon. Jag ska också göra en massa andra saker imorgon, som jag kan planera nu, men det struntar jag i.

Annars så är allt bra med mig. Jag har varit lite dålig på att uppdatera på sistone. Har varit otroligt upptagen med allt möjligt. Var bland annat på opera i fredags. Det var hur kul som helst. Maffigt värre med över 50 pers på scenen vid några tillfällen.

Det var också första gången jag var inne i operahuset. Det var inte lika snyggt inne som ute...

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Va? har han flyttat ut? puss

2009-09-02 @ 10:37:29
Postat av: EMELIE

Va? Har han flyttat? puss

2009-09-02 @ 10:38:24
Postat av: Anna

Ja! (Äntligen! Men säg inte det till honom)



Har inte pratat med honom sen lördags...



När kommer du hit igen? Puss

2009-09-02 @ 10:39:46
URL: http://option.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära! ♥

2009-09-02 @ 11:30:26
Postat av: Anonym

haha, jag lovar att jag inte ska säga något till honom! Du, du är inte så duktig på att uppdatera...



jag vet inte när jag kommer. jag är fattiglisa:(

2009-09-12 @ 17:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0