Sjuk?

Fortfarande trött.

Och jag hoppas att jag inte håller på att bli sjuk. Det skulle inte vara kul alls. Men om det blir så är det helt mitt eget fel. Tror jag. Idag kör jag på varma kläder, mycket vatten och mycket te. Så det ska nog lösa sig till slut.

Det är lite saker på gång här i landet där nere. Mer info sen när jag har mer koll.

Annars kanske det är den där grisinfluensan alla pratar om. Det hade ju varit roligt.

Men imorgon får jag betalt. Party! Jag ska förövrigt gå och köpa mig en ordentlig kofta idag. Varm, stor och mysig. Och kanske ett par vantar. Önskar mig ljusblåa handskar. Eller gula hade funkat.

Jag tror att jag inbillar mig att jag håller på att bli sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0