jag vill ha lov nu.

Jag segar.

Jag är på biblioteket och ska skriva en uppsats. Jag har skrivit rätt så mycket. 1914 av 2000 totalt. Det mesta ok. Jag måste nu egnetligen bara skriva en introduktion, slutsats och korrekturläsa. Fast först måste jag läsa igenom och renskriva en gång till. Och det är det jag inte pallar. Segt. Dessutom oroar jag mig för min flygresa. Jag har ännu inte hunnit avboka min svenska flygbiljett och jag vill göra det innan jag betalar resten av resan härifrån, eftersom jag vill vara säker på att jag får pengar tillbaka.

Attans vad sur jag blev när jag upptäckte att Sverige har stängt på påsklördagen. Det där med aftonar är dumt. Och det fanns inget nummer för emergency fall.

Och så är jag hungrig.

Jag har förövrigt lov just nu. Andra dagen utav två veckor. Men tror ni hon har ledigt egentligen? Nej hon sitter och har en inlämning på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0