Daniel Johns

Hemma från Brisbane nu. Det är rätt skönt ska jag säga. Imorse gick jag upp vid halv sex och det var otrevligt kallt. När jag väl landat i Sydney, efter en ovanligt seg flygresa så gick jag till skolan. Sen gick jag till jobbet. Det var lite dumt planerat. Nästa gång så tänker jag nog betala de där extra dollarna för att åka hem den bättre tiden.

På tal om annat så tycker jag att där rätt kul att läsa Sara och Camillas blogg. Det är trevligt. De har båda skrivit om gamla förälskelser de hade när de var små. Jag kan nog inte säga att jag var så förtjust i männen Camilla gillade, men nog hade jag också en så kallad crush på Taylor Hanson.

En annan snubbe jag gillade ett tag var Daniel Johns från Silverchair. Det var på den tiden när han var anorektiker och fortfarande rätt ung. Det var när vi precis flyttat in till helsingborg och upptäckt att man kunde ladda ner bilder från internet.



Visserligen är ju den är snubben fortfarande rätt attraktiv. Dock skulle kan nog vara snyggare utan mustaschen. Nedan kan han ses med ex-fru Natalie Imbruglia. Men vad jag vill komma till är att om någon sagt till mig som ung att jag circa tio år senare skulle stå på en busshållplats och se just denna man gå förbi och se snygg ut, så hade jag nog svimmat och nästan dött. Men när det ovannämnda hände mig för ett tag sen så var min reaktion mer, "hmmm, han var ju inte ful. Men vänta det var nog han från Silverchair." Och efter konferans med Lin, Brett och Lucas så kom vi fram till att det var just han från silverchair. Och eftersom stadsdelen där vi tror (och nyss bekräftat från wikipedia) att snubben bor bara ligger ca fem-tio minuter från där vi bor är det kanske inte helt omöjligt att springa på honom igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0