ikea, gerald och fint kök



Så här snyggt blev det efter vi varit på ikea i söndags. Inspirerad av Niklas Strömsteds blogg övertalade jag Lucas att vi skulle köra till ikea och köpa sylt. Det gjorde vi och hittade även den här Billy för att ha som skafferi. Vi köpte också en dvd-hylla, och nu får mina böker plats i vår andra hylla. Eftersom vår micro pajade slängde vi ut den, och nu får Gerald plats där micron bodde innan. Gerald är vår växt. Vi har också skaffat tre kryddväxter, en mörk bailika, koriander och oregano.

Kommentarer
Postat av: EMELIE

vad gullig är lilla växt är

2008-09-23 @ 12:06:13
Postat av: Anna

tack!

2008-09-23 @ 23:35:43
URL: http://option.blogg.se/
Postat av: pappa A

Billy kan man alltid lita på!

Hoppas allt är väl annars också...

vi var faktiskt på IKEA häromdagen också... gjorde av med massor av pengar.... (lampor, mattor, tallrikar...) puss /P

2008-09-24 @ 00:59:40
Postat av: Anna

Jag har det bra annars. Lucas med. Har lov för tillfället vilket är jätteskönt. Är på jobbet nu och här fibblar jag mest med ett program som heter FrameMaker. Det är kul, men lite segt att göra en hel dag.

2008-09-24 @ 06:06:30
URL: http://option.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0