att vilja stanna på jobbet

Jag är ovanligt seg på jobbet idag. Min chef är inte här och av någon anledning så är jag betydligt mer slapp idag än vad jag är andra dagar. Det är inte det att jag inte gör vad jag borde, det är bara det att jag inte har något vettigt att göra. Förtillfället så är mitt "inget att göra" projekt att lära mig det utmärkta programmet Framemaker. Det är fantastiskt. Men vet ni hur tråkigt det är att göra software övningar en hel dag. Tråkigt. Som tur är har jag bara 3 kapital kvar. Det borde jag klara av imorgon. Eller egentligen idag. Men huvud segt.

Anyway. Bara två kvällar kvar av ångest över fredag. Låt oss hoppas att nästa 45 min går jättelångsamt, sen måste jag hem och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0