Jag nyser, därför finns jag

Från igår (det publiserades aldrig)

16:52 (eller 4:52 som min dator tycker att det ska stå) fick jag första nysningen för idag. Och det ska jag säga är väldans bra. Att den inte kom förrän nu menar jag. Det var förstås en dubbelnysning, men bättre än häromdagen då jag var uppe i över fem på en gång. Det var Jobbigt. Då bestämde jag mig för att gå och handla antiallergi tabletter. Det gjorde jag igår på lunch, hence första nysningen så sent som nu. Gott. Men man vill väl kanske inte spendera resten av livet på antihistaminer så jag hoppas innerligt att det ska försvinna naturligt. Eller att pollensäsongen ska ta slut.

Nu är klockan 4:57 och det är alldeles snart läge att gå hem. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0