Första dagen på sommarlovet

Idag är det första vardagen på mitt sommarlov. Det känns skönt, men lite jobbigt ändå. Jag har sagt att jag ska börja jobba heltid denna veckan och det är bra för att jag får pengar, men lite mindre bra för jag måste jobba heltid. Det bli egentligen inte så mycket sommarlov i slutänden. Fast jag kan ta ledigt när jag vill. Mitt jobb är skitbra. (idag har jag ägnat största delen av min förmiddag med att avsluta min "work experience"). Det tog också slut i fredags, men jag hade några inlägg som jag var tvungen att fixa klart.

Jag nyser mer på jobbet än någon annanstans. Kanske allerigsk mot papper, datorer eller mattan. undrar hur ofta de dammsugar. Förresten så skrev jag ett blogginlägg idag om hur man väljer dammsugare att köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0