marx and weber.

Ni vet den Där saken. Som ni måste göra, men har skjutit upp en massa, och så blir man alldeles stel och kall i kroppen varje gång man tänker att NU måste jag ju faktiskt göra det. Jag har lite sån känsla inför min fråga till Power and Change. Jag måste prata om marx och weber och deras "social theories" och hurvida de är relevanta för den nya australiensiska regeringens policy för "social inclusion". det är inte kul så här när man faktiskt måste göra det. Borde valt global uppvärmning, eller något annat jag redan vet och tycker saker om.

Och nu när det blir mycket i skolan kommer bloggen också bli mycket om skolan. Jag vet att det är rätt trist. Men det är så det får bli ett tag. Senare idag ska jag gå och växla 70 dollar i mynt till sedlar. Jag tänker nog smyga till mig en fika för fem av dem.

Och jag hade en bra idé men sen så fick jag prestationsångest för det var en i min klass som hade mycket bättre koll än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0