jag klagar och tittar istället på vad blir det för mat.

Oj, vad jag har varit osugen på att jobba med skolan idag. Först så snodde lucas min datorn och lekte med google earth. Sen gick jag till optikern. Sen jobbade jag på en typ novell som som tur är ska lämnas in som skoluppgift om två veckor. Men jobbade jag på dem två uppsatserna som står på schemat? Nej, se det gjorde hon inte. Imorgon kommer att bli en lång dag i skolan. Hade jag inte varit lat hade jag åkt till skolan lite tidigare imorgon och börjat redan klockan åtta. Men så kul ska vi inte ha det. Istället blir det plugg på skolbiblioteket mellan lektion och sak med UTS Writers' Society på eftermiddagen. Vi har en sådan nu. Writers' society that is. Vi hade vårt första möte i tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0