Del V - Saker att eventuellt sakna från Australien

Att åka till Sverige - en serie i typ sju delar


 

Del I - Saker att längta till


Del II - Saker att göra i Helsingborg


Del III - Saker jag vill göra men förmodligen inte kommer att göra


Del IV - Min planering första helgen

 

Del V - Saker att eventuellt sakna från Australien

 

  • Lucas
  • Thai Pothong - där jag äter panang duck
  • Khao San Road - Real Thai (jo stället heter faktiskt så) - där jag köper red curry till lunch för $6.50
  • Newtown i allmänhet
  • Elizabeth's bookshop
  • Saker som är billigare här typ restaurangbesök och pubrundor
  • Lucas hemgjorda pommes (jag vet faktiskt hur man gör dem, så det så!)
  • Homebrands bubbelvatten
  • Japansk mat
  • Billig bio
  • Mitt utmärkta stekjärn
  • Diverse goda viner. Typ Oysterbay. Du, den ska jag nog ta med mig hem.
  • Min kudde
  • Och jag hade nog saknat Efter Bröllopet, men jag köpte smidigt nog den till pappa i födelsedagspresent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0