Anna undrar om det är någon hon glömt bjuda in till festen

Jag ska ju ha typ fest den 14 juni. Jag tänkte bara kolla om det är någon som läser mig blogg som vill komma och som jag glömt bjuda in? Tyvärr är jag ju helt facebookig och har planerat hela festen där...

Skriv en kommentar eller något så hör jag av mig med detaljer.


Och för er som både har facebook och läser min blogg kan jag meddela att det förmodligen blir lasagne till dem som vill komma på middag innan förfesten börjar. Det bokar man genom att säga till. Hitintills har jag bokat in tre, men hoppas på fler. Och vill man ha sovplats är det rätt kört om man inte är helt desperat eller heter Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0