Anna frågar ut Anna om hennes dag

Anna: Jaha Anna, Vad gjorde du hela dagen när du skulle plugga stenhårt?
Anna: Ja, jo, jag satt mest och läste bloggar på internet.
Anna: Produktivt!
Anna: Men jag gick iallafall till banken och växlade mynt.
Anna: mmm och hur lång tid tog det? En halvtimme kanske?
Anna: Typ. men jag ska plugga sen. Jag lovar. Har ju hela lördagen och söndagen på mig.
Anna: Du tror inte du kommer att vara lite bakis efter 17 mai då?
Anna: Nej, det löser dig.
Anna: Jo, det tror vi på. Skärp dig nu.
Anna: Ja, om en kopp te.

Kommentarer
Postat av: Malena

Hej! Du, det var ju segt med ditt öga. Jag tror du behöver en ögonläkare och behandling, salva eller droppar eller något. Ser du (med glgn)lika bra på båda ögonen? Eller är synen påverkad? TAck för mail, förresten! Vi funderar!

Kraaam!

2008-05-14 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0