Hoppas hon skämdes ögonen ur sig

Idag är jag lite putt på en hel massa saker. Fast mest STA Travel. Förra veckan försökte jag boka en flygbiljett till australien, men de svarade inte ens på mitt email. Jag tänkte att jag emailar för det är billigare än att ringa... Sen fick jag ringa iallafall, typ tio gånger innan de svarade. De första nio gångerna hängde de på på mig. Hur snyggt är det? Sen så blir det skitdyrt att åka igen, för alla andra idioter som ska plugga i juli i australien också har bokat biljett till då. Töntar.

Men jag hoppas att jag ska tjäna många mil så jag kan åka hem i Royal Silk Class.

Och få mig inte att prata om Laura på Thai Airways, jag skickade ett email och sade att jag ville åka hem den 11e juni. Hon skrev tillbaka att jag var tvungen att åka innan 9e juli. Ja, svarade jag, 11 Juni... Hon svarade inte ens. Hoppas hon skämdes ögonen ur sig när jag ringde thai airways idag och fick prata med henne. (Hemkommen Anna 12 juni)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0